Marketing cu inteles dublu
De obicei marketingul se foloseste in a aduce clienti, vizitatori, furnizori, etc.
Se pare totusi ca, in unele situatii, anumite bannere te trimit cu gandul la cu totul si cu totul alta idee. Sau, cel putin pe mine si pe inca alti cativa prieteni, la altceva ne-a dus cu capul.
Asa cum este si bannerul de mai jos, banner al myjob.ro, pe site-ul trafic.ro, ambele produse de netbridge.ro :)
O idee perceputa la primul vaz ca un fel de "NU DEPUNE CV-ul NICI IN RUPTUL CAPULUI" :)
Voi ce precepeti din bannerul de mai jos? :)
Tags: marketing cu inteles dublu, marketing gresit, marketing inteles prost, marketing myjob.ro
September 3rd, 2009 at 01:06
[...] ziceam si in postul Marketing cu inteles dublu, cateodata mai scapa unele chestii, chiar si firmelor cu renume. Ce mi se pare de doi lei la [...]
September 3rd, 2009 at 01:21
Numarul somerilor VA creste cu 10%!
De-asta textul trebuie verificat de mai multi oameni. Ca poate unu' e tampit si nu-si da seama. Dar din trei-patru se prinde cineva.
Intentii bune, implementare proasta. Ca'n Romanica
September 3rd, 2009 at 13:35
He he, felicitari de noul blog...sau nou pt mine:P, ai un link pe blogu' meu.
Vino si tu altauri de noi, sa crestem numarul somerilor:)).
September 3rd, 2009 at 13:47
Multam multam :) Evident ca si blogul tau se afla la linkurile mele :)
September 7th, 2009 at 00:29
Toata lumea are blog? :)
September 7th, 2009 at 21:06
Merci:), da evident.